Campagne
Najaarscampagne 2022
De crossmediale campagne brengt verhalen van bouwmedewerkers in beeld. Deze verhalen vertellen over het unieke karakter van de bouwsector. Deze verhalen zullen zowel in de online als offlinemiddelen verschijnen.
Bouwspecial
‘De Bouw Springt om Jou!’ bouwspecials worden gesegmenteerd verspreid in zes verschillende regio’s.
Adverteerders (bouw gerelateerde bedrijven) krijgen de mogelijkheid om in deze krant te adverteren en advertorials te plaatsen met als doel nieuw personeel te werven. Het betreft een regionaal huis-aan-huisblad met een bereik van ruim 3 miljoen lezers. Er kan gekozen worden voor een hele- of halve pagina advertentie en/of een advertorial.
Promotiefilm en televisie
Om jouw organisatie te presenteren bij potentiële werknemers is er een mogelijkheid voor het produceren van een promotiefilm op locatie.
De fims worden online gedeeld op de campagnewebsite en social media kanalen. Daarnaast ontvang je deze film geheel rechtenvrij voor gebruik via eigen kanalen.
In het nieuwe RTL4-programma ‘De Bouw Springt om Jou!’ volgen we de leukste beroepen in de bouw om te laten zien hoe leuk, veelzijdig en soms ook onverwacht het werk in deze sector is. Samen met de bouwsector gaan we op zoek naar duizenden nieuwe medewerkers. Het tv-programma zorgt vooral voor bereik én content. Want in het tv-programma vertellen we iedere week mooie, bijzondere en inspirerende verhalen.
Social media en website
De social campagne zal plaatsvinden via de
kanalen, LinkedIn, YouTube, Facebook en Instagram.
Met korte quotes en promotiefilms verleiden we (potentiële) bouwprofessionals en vaklieden naar de campagne website ‘De Bouw Springt om Jou!’. Hier vinden ze inspiratie in de verhalen die op de website staan en kunnen ze doorklikken naar het speciale vacaturplatform om te zoeken naar een passende baan in de bouwsector.
nieuw: vacatureplatform
Dit najaar lanceren we dit een nieuw onderdeel van de campagne: ‘De Bouw Springt om Jou!’ vacaturebank.
Dit platform (meer dan 50.000 unieke bezoekers per maand) is een perfecte plaats om je bouwvacatures op de plaatsen. Eén op de vier baanzoekenden zoekt en vindt zijn of haar nieuwe baan via een vacaturesite. Met onze jarenlange ervaring in arbeidsmarktcommunicatie kunnen we zeggen dat we weten hoe we de ultieme match kunnen maken tussen bouworganisaties en werkzoekende technische professionals. Bij deelname aan de najaarscampagne krijg je de mogelijkheid om een jaar lang kosteloos vacatures weer te geven op ons vacatureplatform.
Campagnepakketten
Campagnepakket Coverstory |
Campagnepakket A |
Campagnepakket B |
Campagnepakket C |
|
---|---|---|---|---|
Prijs | Vanaf €3.795 | Vanaf €3.150 | Vanaf €2.490 | Vanaf €1.990 |
Wervingsfilm | ||||
Bouwkrant | ||||
Cover | ||||
2/1 spread | ||||
1/1 pagina | ||||
1/2 pagina | ||||
Online platform | ||||
1 Website bericht | ||||
2 social post | ||||
1 social post | ||||
Inlog vacaturebank* |
*Uploaden van vacatures binnen 'De Bouw Springt om Jou! vacaturebak is mogelijk t/m 31 mei 2023. Prijs van een item in het RTL4 televisieprogramma op aanvraag. Onder voorbehoud van funding.
Wat maakt onze campagne uniek?
Crossmedia
Online, social media, promofilm, print, free publicity, radio & TV. Ondersteuning lopende campagnes in zorg en welzijn.
Massaal bereik
Oplage van 3 miljoen offline, 15.000 online bezoekers
Landelijke- en regionale mogelijkheden
6 regionale edities met mogelijkheden voor doelgroep gerichte content plaatsing.
Kwaliteit
Special interest full-colour special in handig magazine-formaat.
CAMPAGNENIEUWS ONTVANGEN?
Ontvang 'De Bouw Springt om Jou!' nieuwbrief en blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen, updates en nieuws over de campagne.